شنبه 29 تير 1398   16:01:45

امكانات صفحه
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • تعيين صفحه پيش فرض مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
  • آمار بازدید
    تعداد بازدید از سایت: 19515483
    تعداد بازدید این صفحه: 1378
    در امروز: 29797

نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
1397/7/9 دوشنبهمیز خدمت (شهرداری منطقه 12 ) دریک نگاه
میز خدمت (شهرداری منطقه 12 ) دریک نگاه
...






 

میز خدمت

شهرداری منطقه 12 کرج

پیشگفتار

خدمت رسانی در کلام امام و رهبری

امام خمینی (ره): همه ما خدمت گزار مردم هستیم و مملکت ما احتیاج به خدمت گزار دارد؛ احتیاج دارد که اشخاص فهیم، اشخاص فعال در این کشور خدمت بکنند.  خدا را در همه امور، شما حاضر بدانید. مردم، مردم خوبی هستند. ما از مردم تشکر باید بکنیم، ما همه مرهون آن ها هستیم. عمده این است که ما هم بتوانیم خدمت متقابل بکنیم.

مقام معظم رهبری:  مسئولین اداری باید رضایت خدا و عموم مردم مسلمان را در انجام وظایف و مسئولیت ها مد نظر داشته باشند نه این که رضایت خود را بر خشم عامه مردم کوچه و بازار ترجیح دهند. در انجام وظایف و خدمت به این قشر از جامعه که عمدتاً محروم اند و توقع زیادی هم از حکومت ندارند نسبت به دیگران ترجیح داده شوند تا چهره غم گرفته آنان با آب شادی و گشایش در کارها شسته شود .نظام اسلامی نظامی است که مسئولین، خدمتگزار مردم و برای مردم اند .هیچ کاری فوری تر و مهمتر از خدمت به مردم نیست.
 

خدمت رسانی در قانون

ماده 19 منشور حقوق شهروندی: بر اساس این منشور، شهروندان از حق اداره شایسته امور کشور بر پایه‌ی قانون‌مداری، کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت، عدالت و انصاف برخوردارند و رعایت این حق توسط همه مسئولان و کارکنان الزامی است.

مواد 25 تا 28 فصل سوم قانون مدیریت خدمات کشوری: بر اساس این قانون مدیران و کارمندان دستگاه های اجرائی‌، خدمتگزاران مردم هستند و باید با رعایت موازین اخلاق اسلامی و اداری و طبق سوگندی که در بدو ورود اداء نموده و منشور اخلاقی و اداری که امضاء می‌نمایند وظایف خود را به نحو احسن در راه خدمت به مردم و با درنظرگرفتن حقوق و خواسته‌های قانونی آنها انجام دهند.

در اجرای حقوق شهروندی در نظام اداری موضوع ماده (17) و به‌منظور تکریم ارباب رجوع، تسریع و تسهیل در ارایه خدمات و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری واحدها و سازمان های تابعه و نیز پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده‌آمیز با کارکنان دولت و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد لازم است معاونت‌ها، سازمان‌ها، بانکها و صندوق‌های تابعه و ادارات اجرایی استانها از اول تیرماه سال جاری نسبت به استقرار "میز خدمت" بر اساس دستورالعمل‌ها و شناسه‌های خدمات، در محل سازمان اقدام نمایند.
 

مقدمه

وظیفه اصلی شهرداری ها ارائه خدمات متناسب با خواسته های  شهروندان و اجرای اصیل حقوق شهروندی به صورت واقعی و ملموس است. شاید اولین و اصلی ترین نهاد دولتی و حاکمیتی  که شهروندان به صورت مستقیم با آن برخورد می کنند، شهرداری است. از این رو ایجاد حس رضایت در بین شهروندان یکی از حساس ترین وظایف شهرداری هاست.

معمولا شهروندان از پاسخگویی مسئولان احساس رضایت نسبی ندارند. متاسفانه ساختارهای بروکراتیک حاکم بر ادارات ما چندان کارآمدی ندارند. از همین رو یکی از راه های ارتباطی شهرداری با شهروندان گفتگوی بی واسطه و رودرو است.  برای این که شهروندان در پیچ و خم روند های اداری و بروکراتیک فرسوده نشوند، میزخدمت را به میان مردم بردیم.

برپایی میزخدمت در میان مردم ابتکاری بود که با اسقبال خوب شهروندان مواجه شد. هدف از برگزار کردن میز خدمت در میان مردم درخود  محلات مختلف آشنایی بی واسطه با مشکلات شهروندان ساکن در محلات مختلف منطقه 12 شهرداری کرج بود.  خوشبختانه بعد از برگزاری  چندین برنامه در قالب میزخدمت به این اهداف خود نزدیک شدیم. بسیاری از مشکلات و معضلات شهروندان را از زبان خودشان مستقم شنیدیم. بسیاری از محلات و نقاط مختلف منطقه 12 شهرداری کرج را از نزدیک دیدیم و برای آن برنامه ریزی کردیم.

بر اساس تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری و دولت محترم برپایی میزخدمت  از جمله وظایف ذاتی تمامی نهادها وارگان های خدمت رسان است. اما در شهرداری منطقه 12 کرج بر آن شدیم که این میز خدمت را فراتر از یک ساختار اداری ببینیم و آن را به میان خود مردم ببریم که این امر در هفته های گذشته صورت گرفت و با استقبال شهروندان نیز مواجه شد.
 

وضعیت ویژه منطقه 12

همان طور که می دانید منطقه 12 شهرداری کرج یکی از پیچیده ترین مناطق این شهر است. به دلایل مختلف بافت اجتماعی و کالبدی این منطقه وضعیت ویژه ای را به آن بخشیده است. از یک طرف محلات ناهمگون از نظر کالبدی را داریم و از طرف دیگر جمعیت ساکن در منطقه 12 از یک دستی اجتماعی و طبقاتی برخوردار نیست.

بر این اساس بحث  برنامه ریزی برای حل مشکلات و معضلات گوناگون این منطقه که بعضا به صورت گره های کور در آمده است، کاری ساده نیست.  هر محله منطقه 12 برای خودش ویژگی های منحصر به فردی دارد. حتی بعضا در این منطقه شاهد تعارض منافع شهروندان ساکن در محلات مختلف هستیم. برای همین نیازمند یک نگاه کلان و جامع برای توسعه متوازن در این منطقه هستیم. متاسفانه بافت های فرسوده و حاشیه ای نیز در منطقه 12 کرج به نسبت کم نیستند از این رو نیازمند آن هستیم که از نزدیک با مشکلات و معضلات  شهروندان ساکن دراین منطقه برخورد کنیم.

 مشکلاتی که مردم آق تپه با آن درگیر هستند قطعا با مطالبات مردم ساکن در بلوار ارم و  انتهای بلوار شهرداری متفاوت است. ساختاراجتماعی و کالبدی منطقه کیانمهر قطعا با محله سهرابیه بسیار متفاوت است. از این مثال ها در منطقه 12 بسیار وجود دارد.
 

میزخدمت چیست؟

میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که تنها نقطه تماس (single point of contact) میان سازمان و مشتریان داخلی و خارجی به شمار می‌رود. هدف این مرکز ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به مشتریان سازمان در هر لحظه و زمان همسو با توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های میان آنها و سازمان می‌باشد.

یک میز خدمت موفق شامل چهار عنصر کلیدی نیروی انسانی، فرآیند، اطلاعات و ابزار می‌باشد که با ترکیب مناسب این اجزا منافع و ارزش زیادی برای کسب‌وکار می‌آفریند. از جمله منافع میز خدمت برای سازمان عبارتند از:

•             ارتقای رضایت شهروندان  و بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان

•             بهبود حل و رفع تمامی درخواست‌های فناوری اطلاعات ورودی به سازمان از سوی مشتریان و کاهش چرخه عمر حل و رفع آنها

•             ارتقای حل و رفع درخواست‌های فناوری اطلاعات در اولین تماس مشتریان با میز خدمت

•             بهبود میزان بهره‌وری منابع پشتیبانی فناوری اطلاعات

•             مدیریت و کنترل اثربخش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات

•             ارتقای مدیریت پیشگیرانه مسائل و رویدادهایی که تعداد درخواست آنها از سوی کاربران و مشتریان بالا است.

•             بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات
 

روند اجرایی شدن  میزخدمت در منطقه 12 شهرداری کرج

در این بین اجرایی کردن  یک برنامه ریزی جامع و مانع برای تمامیت این منطقه کاری دشوار و طاقت فرسایی است. پیچیدگی های خاص این منطقه مزید بر علت شده که  برنامه ریزی برای توسعه این منطقه ما را بر آن داشت که ایده برگزاری میزخدمت در محلات مختلف را پیگیری کنیم.

برای اجرای بهتر میزخدمت بر آن شدیم که  چند روزقبل از برپایی یک میز خدمت در هر محله ای ابتدا به شناسایی درست آن محله بپردازیم. با معاونین مربوطه به بازدید میدانی محل می پرداختیم . مشکلات و معضلات محله را از نزدیک رصد می کردیم. با دسته بندی مشکلاتی که مشاهده می شد برای رفع آن برنامه ریزی لازم را انجام می دادیم. بعد از آن اقدام به اطلاع رسانی در سطح منطقه و محله می کردیم که در چه روزی و چه ساعتی و در چه مکانی میزخدمت برپا می شود تا مردم خودمستقیم به محل میزخدمت بیایند تا با شهردار و معاونین آن مستقیم به گفتگو بنشینند.

درزمان برپایی میزخدمت با یک برنامه ریزی مدون تمامی معاونین مربوطه همراه شهردار منطقه بودندکه به صورت فوری و بدون هیچ تشریفات غیر لازم بروکراتیکی در همان جا بر مبنای دستور شهردار مطالبات به حق مردم و شهروندان سریعا اجرایی شود. 

درزمان برگزاری میز خدمت شهردار منطقه، مهرداد فیروزبخت، شخصا به صورت مستقیم و بدون هیچ تشریفاتی با مردم و شهروندان به گفتگو می نشست. به صورتی که بسیاری از شهروندان مستقیم خواسته های خود را با شخص شهردار درمیان می گذاشتند. خواسته هایی که جنبه فوری و ضروری داشت همانجا دستورات لازم توسط شهردار منطقه صادرمی شد و معاونین سریعا برای اجرایی شدن آن پیگیری می کردند.  مطالبات و خواسته هایی که نیازمند زمان بندی و برنامه ریزی مدون تر داشت نیز توسط شخص شهردار ثبت می شد که بعد از میزخدمت در جلسات جمع بندی و برنامه ریزی برای آن  اقدامات متقضی در نظر گرفته شود.
 

میزخدمت جامع مدیریت شهری

(همراه کردن دیگر ارگان های خدمت رسان)

یکی از ابتکارات مهرداد فیروزبخت شهردار منطقه 12 کرج این بود که با هماهنگی لازم و برگزاری چندین جلسه دیگر نهادها و ارگان های خدمت رسان در سطح منطقه مهرشهر را نیز برای اجرای ایده میزخدمت همراه کرد. به صورتی که چندین جلسه فشرده با ادارات برق، آ ب، گاز، پست، کلانتری ها، راهور، مخابرات و همچنین امام جمعه مهرشهر برگزار شد تا هماهنگی لازم برای برنامه ریزی یکپارچه شهری صورت بگیرد.

خروجی این جلسات برپایی یک میزخدمت یکپارچه (مدیریت شهری) درمصلی مهرشهر بودکه در نوع خود در سطح کرج  کم نظیر بود . به صورتی که شهروندان ساکن در منطقه با استقبال فراوان از این میزخدمت تمامی مشکلات و معضلات خود را به صورت یکجا در این میزخدمت مطرح کردند . این موضوع باعث شد که شهروندان بتوانند  با تمامی نهادها و ارگان های خدمت رسان سطح منطقه به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

ابتکار شهرداری منطقه 12 کرج برای برگزاری میزخدمت جامع مدیریت شهری با استقبال خوب شهروندان و خود ارگان های خدمت رسان مواجه شد. در واقع یک گام مهم برای وحدت رویه و انسجام در مدیریت یکپارچه شهری محسوب می شود. به صورتی که حتی می توان آن را به عنوان یک الگو برای دیگر مناطقه شهرداری نیز در نظر گرفت تا به هدف نهایی مدیریت یکپارچه شهری برسیم.
 

رسیدگی به مطالبات مردمی میز خدمت

اقدامات عمرانی

جدول گذاری و ترمیم جداول  در مناطق مختلف از جمله : بلوار آزادی، آق تپه، گلستان یکم ، بلوار ارم - کیانمهر - کوی مهر و...

اجرای سرعت گیردر بلوارارم ، کیانمهر- خیابان ششم شرقی .سطح منطقه

احداث پیاده رو و بهسازی پیاده رو ها در بلوار ارم، بلوار آزادی، گلستان یکم ، کیانمهر، چهارباندی مسیح پاکدل ، کمربندی گلستان یکم .بلوار امیرکبیر و...

لکه گیری آسفالت بلوار ابن سینا ساماندهی - خیابان ششم - خیابان چهارم - شهرک سهرابیه - گلستان یکم - بلوار امیر کبیر - کیانمهر - بلوار ارم - خیابان مسیح پاکدل - چهار باندی - و...

ترمیم دریچه های آب های سطحی در گلستان یکم - بلوار ارم - بلوار امیر کبیر - سطح منطقه وحفر چاه جذبی درنقاط حساس وحادثه خیز دربارندگی های زمستانی .

گزارش دی ماه 1397

تناژ آسفالت :

فینیشر                چهارباندی لاین کندرو + کمربندی مسیج پاکدل تا 341                 2000 تن

*جلوی هایپر خلییج

*امیرکبیر حاشیه جدول                          هر روز 10تن

*سرعتگیر کمربند 2 سری

جدولگذاری               

*امیرکبیر ورودی تا شقایق                  700 متر

*گلستان 7                   روبروی درمانگاه                 30 متر

*گلستان 8                 3000 متر

حفر چاه جذبی : 4 مورد

مستدحدثات
کفپوش چهارباندی-خ 307-جنب بانک شهر                10 مترمربع

گزارش بهمن ماه 1397

آسفالت :

                                                                                                                     

جدولگذاری :

کیانمهر-کوچه 110                100 متر طول

بلوار ارم-خ بوستان-کوچه ستارخان               400 متر طول

مستدحاث :

1-جداول گذاری 18 متری صفاریان

2-میدان پلیس

گزارش مهر ماه 1397

تناژ آسفالت : 960 تن

کوی سجاد-کاج 3

کوچه قریشی

کوچه انقلاب

لکه گیری معابر

جدولگذاری :

کوی سجاد-کاج 3                141 متر کتابی 2 × = 282 متر

خیابان انقلاب                  192 کتابی × 2 = 400 متر

گزارش آذر ماه 1397

تناژ آسفالت :

شهرک بهاران-نبش میخک غربی

آق تپه-ولیعصر5

ساماندهی-ورودی عارف یک

بوستان5 کیانمهر

جدولگذاری :

بلوار امیرکبیر : 800 متر

کفپوش :

لچکی-تقاطع ارم با امیرکبیر               150 متر

مستحدثات :

اتصال لوله له اکو               گلستان یکم-روبروی مسجد

ترمیم جداول                لچکی تقاطع ارم با امیرکبیر

زیرسازی                خ 306

ترمیم جداول               گلستان یکم-خ 11 غربی               12 متر

پیاده روسازی                 بلوار ارم-بلوار آزادی-مجتمع پاییز                5000 متر

چاه جذبی عدل 8-چاه جذبی بلوار ارم-روبری طباخی

آمار سه ماهه اداره عمران و ترافیک (شهریور-مهر-آبان)

تناژ آسفالت :   2200 تن

*بلوار ارم-6شرقی-کوچه قریشی

*بلوار ارم-6شرقی-کوی سجاد

*بلوار ارم-4شرقی-کوچه انقلاب

*کیانمهر-بهارستان 2-3-4-5-6

*کیانمهر-شهرک بهاران-میخک غربی

*ساماندهی-ورودی خیابان عارف یک

*لکه گیری معابر اصلی سامانه 137

جدولگذاری : 3100 متر طول

*بلوار ارم-6شرقی-کوچه قریشی

*بلوار ارم-6شرقی-کوی سجاد

*بلوار ارم-6شرقی-کوچه بهشت یک

*بلوار امیرکبیر-جدول رفیوژ شرق به غرب

کفپوش : 150 مترمربع

*لچکی تقاطع ارم با امیرکبیر

احداث چاه جذبی : 4

*کیانمهر-کوچه ارکیده

*بلوار ارم-روبروی شهرداری منطقه

*بلوار ارم-کوی زنبق

*آق تپه- عدل8

گزارش کار شهریور ماه 1397

مجموع تناژ آسفالت :   1400 تن تا (10 روز مهر)

*میدان سرباز جهاد شرقی

*ساماندهی-کوچه رز یک

*بلوار امیرکبیر-حاشیه جدول

جدولگذاری :

*بلوار ارم-چهاراره کیانمهر-تقاطع امیرکبیر لچکهای و جداول شرق به غرب

-291 متر لچکها

-546 متر تک جدول

مجموع 837 متر

*بلوار ارم-6شرقی-کوچه قریشی

تک جدول 180 متر

.................. 276 متر

مجموع 456 متر

مستحدثات :

ترمیم جداول جوی ..........                   6 غربی آق تپه-آزادگان-پلاک 30                  1 متر طول

جدول گداری                  سوم غربی-کوچه جواد الائمه                 4 متر

ترمیم جداول کوچه هجرت 3                  5 متر

گزارش مرداد ماه 1397

جدولگذاری :  

*آق تپه-پنجم غربی-کوچه قمر بنی هاشم :   100 متر طول

*آق تپه-پنجم غربی-کوچه هجرت2 : 75 متر طول

*آق تپه-پنجم غربی-کوچه یاس : 75 متر طول

*سهرابیه-کوچه اسلامی : 60 متر طول

*آق تپه- 4 غربی-خ مطهری-کوچه اجاق : 300 متر طول

آسفالت :

*گلستان یکم-خ 13 غربی

*گلستان یکم-خ 12 غربی

*بلوار ارم-خ12

*سهرابیه-کوچه اسلامی

*آق تپه-5غربی-هجرت2

*آق تپه-5غربی-یاس

*آق تپه-5غربی-قمر بنی هاشم

چاه‌های حفر شده : 5 مورد

*چهارم شرقی-روبروی کوچه اسدبالایی

*چهارم شرقی-ابتدای کوچه حسن زاده

*پنجم غربی-انتهای کوچه تقی زاده

*چهارم شرقی-اواسط کوچه اسد بالایی

مستحدثات :

*اجرای دال : میدان سرباز-انتهای جهاد شرقی                40 متر دال گذاری

*جدولگذاری : بلوار آزادی-فرعی سوم-کوچه ارکیده                12 متر طول

*بلوار ارم-روبروی درمانگاه دکتر قریب-رفیوژ وسط بسته شد با جدول                   20متر طول

*کیانمهر-پشت درمانگاه                کفپوش 50 متر مربع

*ولیعصر غربی-روبروی مجتمع یاس                50مترمربع

*اراضی وزارت کشور. م/17/11

اقدامات فضای سبز

رفع نواقص و خاموشی چراغ های پارک ها و میادین و عرصه های مختلف فضای سبز و منطقه

رفع نواقص و بهسازی  وسایل تندرسی پارک ها

رنگ آمیزی و زیباسازی دیواره های پارک مهدیه - پارک گلستان یکم - زنبق 

کاشت و واکاوی درختچه ها و گلکاری پارک های مهدیه و گلستان - زنبق - مهدیه - زمزم - سلامت - هامون - چهارباندی - مسیح پاکدل - ساماندهی و...

سمپاشی و هرس درختان سطح منطقه

نصب سیستم آبیاری قطره ای در بلوار ارم وبلوارامیرکبیر- بلوار ولیعصر ...

احداث و راه اندازی نمایشگاه گل و گیاه در سطح منطقه و محل دائمی نمایشگاه گل درپارگ چمران -

اقدامات صورت گرفته واحد فضای سبز در جهت میز خدمت مدیر محترم  منطقه 12

  1. رسیدگی به پارک مهدیه شامل رنگ آمیزی مبلمان پارک ، نظافت و شستشو معابر پارک، رفع نواقص عرصه‌های فضای سبز داخل پارک، تعویض کفی تاپ مجموعه بازی کودکان و رفع نواقص سیستم روشنایی پارک.
  2. وجین علف هرز، جمع آوری خاک مازاد و اصلاح آبخور درختان معابر کوچه شهید قارلقی به درخواست شهروند محترم.
  3. رسیدگی به پارک هامون شامل رنگ آمیزی آلاچیق‌ها و مبلمان پارک، نظافت و شستشو معابر پارک.
  4. سربرداری و سبک سازی یک اصله چنار خطر ساز (بعلت پوسیدگی شدید طوقه) واقع در خیابان اول ارکیده گلستان یکم که به درخواست شهروند محترم انجام گردید.
  5. جمع آوری 2 اصله درخت خشک و سبز خطرساز واقع در خیابان ششم شرقی گلستان یکم که به درخواست شهروندان انجام گردید.
  6. جمع آوری ضایعات و شن‌های موجود در زمین بازی پارک خبرنگاران و کاشت 20 اصله نهال کاج تهران که به درخواست شهروندان محترم انجام گردید.
  7. رنگ آمیزی مبلمان پارک گلستان یکم، تعویض کفی تاپ شکسته پارک گلستان یکم.
  8. ترمیم و بهسازی آبخوری گلستان یکم به علت فرسودگی و درخواست شهروندان .
  9. کاشت دو اصله نهال نارون در خیابان لاله شرقی، فرعی نامداران ولیعصر غربی بنا به درخواست شهروند محترم.
  10. خاکریزی در حاشیه خیابان سوم شرقی جهت کاشت درخت به درخواست شهروندان.
  11. جمع آوری کنده به جای مانده در خیابان نهم شرقی گلستان یکم که موجب آسیب رسانی به داخل ملک گردیده بود که به درخواست شهروندان می‌باشد.
  12. کاشت نهال چنار به تعداد 400 اصله در اراضی ساماندهی الخصوص بلوار نور و بلوار ایمان که موجب رضایت شهروندان گردیده است.
  13. کاشت نهال توت و ون به تعداد 550 اصله در حاشیه جهاد غربی.
  14. خاکریزی و نخاله برداری در حاشیه  خیابان 18 متری یزدان که به درخواست شهروندان صورت گرفته است.
  15.  هرس بیش از 1000 اصله درخت به درخواست مردم توسط سامانه 137 در معابر ولیعصر غربی کیانمهر ، خیابان کاج و بیروت و محاسب و فرعی‌های بوستان و نیستان کیانمهرو ....
  16. خاکریزی در حاشیه خیابان سوم شرقی به تعداد 250 مترمکعب به جهت کاشت درخت.

اقدامات امور شهری

پاکسازی زمین های بایر کیانمهر وگلستان یکم  ، لایبروبی و جمع آوری نخاله های ساختمانی، شستشوی جداول و تابلوهای راهنمایی .

جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی در خیابان های چهارم و پنجم غربی ، بوستان یکم، خیابان چهاردهم غربی کمربندی، ساماندهی ، کیانمهر ، گلستان یکم و...

طرح پاکسازی سراسری در خیابان الغدیر، منطقه ساماندهی و چهارم غربی ، ساماندهی بلوار جهاد وبلوار ولیعصر کیانمهر و...

پیگیری و جمع آوری سگ های بلاصاحب از سطح منطقه .و...
 

محل های برگزارشده (میز خدمت )وتعداد شهروندان مراجعه کننده :

پارک هامون (50 نفر)– پارک مهدیه(60نفر) – مصلی نماز جمعه مهرشهر(200نفر) (میز خدمت مدیریت شهری با حضور کلیه ادارات خدمات رسان ) - مسجد بعثت گلستان یکم(50نفر) – پارک زنبق (60نفر)– مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)  شهرک ولیعصر(70) – پارک زمزم (50نفر)- پارک سلامت(60نفر)- هامون (70نفر) - سرای محله ارم (73نفر)- ساختمان آتش نشانی ایستگاه 104 (80نفر)- ساختمان خدمات شهری (60نفر)- مسجدبعثت (50نفر) - مسجدجامع کیانمهر(85 نفر) - به درخواست شهروندان مسجدجامع کیانمهر(50نفر)  - مسجدصاحب الزمان(60نفر) - ساختمان خدمات شهری(50 نفر) - ساختمان اداری (80نفر)- دفتر مصلی نماز جمعه(80نفر ) - مسجدبعثت گلستان یکم (50نفر) .


- 2 مرداد 97 اولین  میز خدمت درپارک هامون - واقع در مهرشهر بلوار ارم  جنب ساختمان اداری منطقه 12 - از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برگزارشد .

استقبال خوب وبی نظیر شهروندان منطقه ما را مصمم به ادامه میز خدمت در دیگر محلات نمود .
 50 نفراز شهروندان دراین میزخدمت شرکت نمودند .


دومین میزخدمت در پارک مهدیه واقع  در بلوار امیرکبیر خیابان آبگینه در تاریخ 9 مرداد با حضور 60 نفر از شهروندان برگزار شد.

با توجه به برگزاری دو جلسه میزخدمت و استقبال شهروندان، مهرداد فیروزبخت، شهردار منطقه از ادارات مختلف خدمت رسان دعوت کرد جهت هماهنگی بیشتر در میزخدمت مدیریت شهری شرکت کنند. بدین منظور یک جلسه هماهنگی 10 مرداد  در دفتر شهرداری منطقه 12 برگزار شد.


20 مرداد روز جمعه میز خدمت مدیریت شهری درمصلی نماز جمعه با حضور کلیه ادارات خدمات رسان ( گاز - آب - برق - مخابرات - راهور - کلانتری های مهرشهر- پست ...)  که بااستقبال بی نظیر شهروندان برگزار شد .وحدودا 200 نفر دراین برنامه حضور داشتند .


در تاریخ 23 مرداد میزخدمت در مسجد بعثت گلستان یکم  با حضور 50 نفر از شهروندان برگزار شد.
 


 

میزخدمت بعدی در تاریخ 30 مرداد در مسجد صاحب الزمان  شهرک ولیعصر ( آق تپه) با حضور 70 نفر از شهروندان این منطقه برگزار شد.


در تاریخ 13 شهریور میزخدمت در پارک محله زنبق  با حضور 60 نفر از شهروندان برگزار شد.
در این میزخدمت اصغر نصیری رئیس سازمان پسماند شهرداری کرج بنا به وعده گذشته حضور پیدا کرد. وی در خصوص رفع مشکل بوی بد محل دفن پسماند های کرج و همچنین جمع آوری سگ های بلاصاحب توضیحات لازم را به شهروندان داد.

 


 

میزخدمت بعدی در تاریخ 20 شهریور در کوی مهر پارک زمزم با حضور شهردار منطقه 12 برگزار شد. در این میزخدمت 50 نفر از شهروندان به صورت مستقیم مطالبات و درخواست های خود را با شهردار در میان گذاشتند.
 


در تاریخ 3 مهرماه در پارک سلامت بلوار ارم خیابان 309 برگزار شد که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد به صورتی که در حدود 60 نفر از شهروندان به صورت مستقیم با شهردار منطقه 12  به گفتگو نشستند.
 


 

میزخدمت بعدی در پارک هامون بلوار ارم در تاریخ 10 مهر با حضور فرج الله ایلیات عضو شورای شهر کرج و مهرداد فیروزبخت شهردار منطقه 12 برگزار شد.
با توجه به آشنایی بیشتر شهروندان با میزخدمت حضور گسترده تری از شهروندان را شاهد بود. به صورتی که بیش از 70 تن از شهروندان خواسته ها و مطالبات خود را با شهردار منطقه  و عضو شورای شهر کرج در میان گذاشتند .

 

 میزخدمت روز سه شنبه 24 مهرماه 97  شهرداری منطقه 12 در سرای محله ارم نبش میلاد 3 ازساعت 8 صبح تا ساعت 12 برگزار شد -
دراین برنامه 73 نفر ازشهروندان مراجعه وخواسته های خود را عنوان نمودند.

 




















میزخدمت روز سه شنبه 1آبان ماه 97  شهرداری منطقه 12 در ایستگاه آتش نشانی 104 واقع در بلوار امام خمینی (ره) ازساعت 8/30 صبح تا ساعت 12 برگزار شد
 با حضور عباس زارع  رئییس شورای شهر کرج و مهرداد فیروزبخت مدیر منطقه 12 شهرداری کرج برگزار شد. 80نفر دراین برنامه درخواست هایی خودرا پیگیری نمودند.

عباس زارع در ابتدا ضمن تشکر از ابتکار مدیر منطقه 12 شهرداری کرج در برگزاری مستمر میزخدمت در این منطقه  تاکید کرد: همین که شهروندان می توانند مشکلات  و مطالبات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه با مدیر منطقه و دیگرمسئولان شهری در میان بگذارند یک گام مهم برای  مدیریت بهتر شهری است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به بخشی از خواسته های مردم این منطقه در زمینه حل معضل محل دفن زباله ها در منطقه حلقه دره گفت: با پیگیری شورای شهر و همکاری شهرداری منطقه و  شهرداری مرکز و سازمان پسماند  قطعا به زودی معضل بوی بد حلقه دره  حل خواهد شد. تدابیر ویژه ای در این زمینه اندیشیده شده است که عملیات اجرایی آن نیز در بخش هایی آغاز شده است و به زودی این مشکل برطرف می شود.

عباس زارع در ادامه با اشاره به بحث سگ های بلاصاحب تاکید کرد: با پیگیری صورت گرفته قرار شده است که بحث زنده گیری این سگ ها با شدت بیشتری ادامه یابد و سازمان پسماند در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده است .

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به خدمات شهرداری منطقه 12 در ماه های اخیر گفت: خوشبختانه در ماه های اخیر با حضور مهرداد فیروزبخت در این منطقه شاهد توسعه  خدمات رسانی به شهروندان بوده ایم که موجب رضایت ساکنان منطقه را فراهم آورده و امیدوارم این روند خدمت رسانی روز به روز بهتر صورت بگیرد.

























 

میز خدمت این هفته منطقه 12 درساختمان معاونت خدمات شهری برگزار شد
این برنامه با حضور شهردار منطقه امروز سه شنبه 15 آبان ماه  از ساعت 8/30  صبح تا 11  درساختمان معاونت خدمات شهری - واقع در بلوار امام خمینی (ره) مابین خیابان پنجم وششم شرقی  برگزارشد . حدودا 60 نفر دراین برنامه با شهردارمنطقه صمیمانه گفتگو نمودند.


 



















میز خدمت این هفته منطقه 12 در (مسجد بعثت گلستان یک ) باحضور حدودا 50 نفر دراین برنامه برگزار شد.
 این برنامه با حضور شهردار منطقه و همراه با معاونین ومسئولین منطقه و فرمانده پایگاه بسیج شهیدان اسحاقی در( مسجد بعثت گلستان یک ) میزخدمت را برگزار نمود.

این برنامه با حضور شهردار منطقه امروز سه شنبه 22 آبان ماه  از ساعت 8/30  صبح تا 11  درمسجد بعثت گلستان یکم   برگزار گردید.


 


















 

میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج با حضور مهرداد فیروزبخت شهردار این منطقه در مسجد جامع کیانمهربرگزار شد. وحدودا 85 نفر دراین برنامه حضور داشتند .
























میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج برای دومین بار در مسجد جامع کیانمهر برگزار شد -  حدودا 50 نفر ازشهروندان در این برنامه شرکت نمودند .
میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج با حضور مهرداد فیروزبخت شهردار این منطقه برای دومین هفته متوالی در مسجد جامع کیانمهر برگزار شد.
















.
میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج در مسجد صاحب الزمان آق تپه برگزار شد
میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج با حضور مهرداد فیروزبخت شهردار این منطقه در مسجد صاحب الزمان آق تپه سه شنبه 20 آذر ماه 97 برگزار وحدودا 60 نفر دراین برنامه شرکت نمودند.  
















 
میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج در ساختمان خدمات شهری این منطقه برگزار شد
در این برنامه میزخدمت 50نفر از شهروندان با حضور در این محل مشکلات و مطالبات خود را با شهردار و معاونین شهرداری منطقه 12 کرج در میان گذاشتند و مسئولان شهرداری منطقه نیز همان جا ضمن پاسخگوی به مشکلات مردم برای حل آن ها دستورات  لازم را صادر کردند.  
 













ملاقات مردمی (میز خدمت ) شهردار منطقه 12 برگزار شد
ملاقات مردمی (میز خدمت ) با مهرداد فیروزبخت شهردار منطقه 12 شهرداری کرج در محل ستاد اداری شهرداری این منطقه برگزار شد. و80 نفر دراین برنامه حضور داشتند ..














 

میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج در دفترمصلی نماز جمعه مهرشهر برگزار شد و تقریبا 80 نفر دراین میز خدمت ازنزدیک بامسئولان گفتگو نمودندد.














بازدید از پروژه مصلی نماز جمعه مهرشهر






 
میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج در مسجد بعثت گلستان یکم برگزار شد . ,50نفر شهروندان دراین برنامه شرکت نمودند .


 













میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد
در ادامه سلسله برپایی میزخدمت شهرداری منطقه 12 کرج در محلات مختلف این منطقه، این بار میزخدمت در مسجد حضرت ولیعصر (عج) سه راه کیانمهر جنب پارک امیرکبیر برگزار گردید. سه شنبه 16 بهمن 97 - حدودا 50 نفر دراین برنامه ازنزدیک باشهردار ومعاون شهردار گفتگو نمودند .


............................................................................................................................................................................................................................

میز خدمت درمسجد الائمه مصلای مهرشهر برگزارشد
ملاقات مردمی (میز خدمت ) شهرداری منطقه 3 کرج 14 تیر ماه روزجمعه بااستقبال بی نظیر شهروندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وارتباطات شهرداری منطقه 3 کرج، در راستای نهضت پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان ساکن منطقه 3، علی آرایی سرپرست منطقه با حضور معاونین به صورت مستقیم با شهروندان منطقه دیدار وگفتگو کرد .

علی آرایی گفت برپایی میزخدمت یک قدم به سمت جلب اعتماد مردم است . ازاصلی ترین شاخص های انقلاب حقوق برابر ، برای همه افراد وحضورمسئولان دربین مردم است .

آرایی عنوان کرد : دراجرای طرح میزخدمت قصد آن را داریم که به صورت ادواری درمحلات مختلف همراه معاونین ومسئولین ادارت حل مشکلات شهروندی مردم را پی گیری کنیم .

درادامه افزودند : هم زمان با روزشهرداریها ودهیاریها بامساعدت امام جمعه محترم مهرشهر حجت الاسلام والمسلیمن حاج آقا رضایی توفیق آن را داشتیم که میز خدمت را درمحل مسجدالائمه مصلی مهرشهر برگزار کنیم واز نزدیک به حل مشکلات شهروندان درکوتاه ترین زمان ممکن بپردازیم .

درپایان افزودند: یکی ازمزایای میزخدمت ، لمس مشکلات مردم از نزدیک ، پی گیری مشکلات درکمترین زمان ممکن ، انجام سریع کار ، وکاهش هزینه تردد به ادارات وترافیک شهراست .میز خدمت باعث ایجاد اعتماد شهروندان به مسئولان خواهد شد .

برپایی میزخدمت درمسجدالائمه مصلی مهرشهر باحضور گسترده واستقبال شهروندان که در نوع خود کم نظیر بود برگزارگردید. به صورتی که شهروندان ساکن در منطقه دراین میزخدمت تمامی مشکلات و درخواست های خود را در این میزخدمت مطرح کردند . این برنامه باعث شد که شهروندان بتوانند  به صورت مستقیم باشهردار منطقه ومعاونین شهرداری باهدف بررسی مشکلات ارتباط برقرار کنند. و نیز همان جا  دستورات  لازم درخصوص درخواست های ومطالبات خود را دریافت نمودند .
 












 


 برنامه های میز خدمت ادامه دارد ...






 




بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 1378
تعداد بازديد کنندگان سايت: 19515483 تعداد بازديد زيرپورتال: 259664 اين زيرپورتال امروز: 826 سایت در امروز: 29797 اين صفحه امروز: 8
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرج می باشد .